Opis projektu

unimot_wpis

Ruszyliśmy z zakończeniem kolejnego nowego projektu strony internetowej tym razem dla Unimot S. A. – spółki specjalizującej się w obrocie paliwami ciekłymi oraz gazowymi. Poprzez dynamiczny rozwój oferty spółki możemy zaobserwować wciąż poszerzający się geograficzny zakres działalności, a tym samym liczne sukcesy Unimotu, poprzedzone wkroczeniem na nowe rynki. Ponadto charakteryzują się niezwykłą wiarygodnością, bowiem działalność spółki opiera się na relacjach oraz co najważniejsze na ponad 20-letnim doświadczeniu Unimot Express.

Witryna, którą zaprojektowaliśmy to niezwykle nowoczesny i rozbudowany projekt, bazujący przy tym na zachowaniu dotychczasowej identyfikacji wizualnej firmy. Projekt utrzymaliśmy w stylistyce zachowującej kolorystykę odcieni logo, w głównej mierze opierając go na granacie i oranżu.  Naszym podstawowym założeniem było stworzenie strony utrwalającej wcześniejszą estetykę oraz zachowanie przejrzystości informacji. Zastosowanie zakładkowego podziału strony idealnie porządkuje wszelkiego rodzaju informacje, ułatwiając nawigację witryny, a w efekcie usprawniając wyszukiwanie interesujących użytkownika informacji.

Strona została wykonana również w wersji mobilnej, dzięki czemu automatycznie dopasuje się do rozmiaru ekranu, co zapewni najwyższą jakość działania oraz czytelność witryny.

Witryna posiada trzy wersje językowe stając się tym samym otwartym oknem na świat.