Opis projektu

 

logo 2

CLTV.pl to narzędzie skierowane głównie do mieszkańców Częstochowy i okolic. Na 30 monitorach LCD zamontowanych w częstochowskich tramwajach i autobusach, wyświetlane są spoty reklamowe informujące o produktach, usługach oraz wydarzeniach. Instalacja ekranów w pojazdach dała możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców – podróżujących dopracy, młodzieży, studentów. To wszystko osoby w różnym wieku, o różnych zainteresowanych, a tak znaczny przekrój osób oglądających reklamy jest gwarancją dotarcia do odpowiedniego targetu odbiorców i zbudowania świadomości marki.

City Life otrzymało od nas kompleksową obsługę: od przygotowania logotypu, przez wizytówki, roll upy po stronę internetową. Grafika jest minimalistyczna, z wykorzystaniem niewielkiej ilości współgrających ze sobą barw: czerwieni, bieli i granatu. Strona internetowa zawiera wszystkie najważniejsze informacje na temat działalności firmy, a jej kluczowym elementem jest formularz kontaktowy oraz formularz ofertowy umożliwiający zamówienie usługi z 20% rabatem.

Tych z Państwa, którzy chcieliby zobaczyć reklamę swojego biznesu na monitorach częstochowskich tramwajów, zachęcamy do odwiedzin na www.cltv.pl po więcej szczegółów.