Jesteś pomysłową, energiczną osobą?
Lubisz kontakt z ludźmi i pasjonuje Cię Internet?
Szukasz ciekawej, pełnej wyzwań pracy?
Przyjdź do nas!
Internet Plus zatrudni
Koordynatora biura – specjalistę ds. mediów interaktywnych
Opis stanowiska:
– planowanie strategii i prowadzenie kampanii promocyjnych w mediach interaktywnych
– śledzenie najnowszych trendów w komunikacji w mediach interaktywnych
– nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, obsługa klienta
– przygotowywanie pism do klientów, ofert, prezentacji, odpowiedzi na przetargi
– dbanie o prawidłową realizację prac zleconych przez klientów
– prowadzenie biura firmy
– zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w firmie
– organizowanie i nadzorowanie pracy grafików i programistów
– redagowanie tekstów na stronę internetową firmy i profilów w mediach społecznościowych
– redagowanie i/lub korekta testów do wykonywanych stron i materiałów reklamowych
Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze klienta lub na stanowisku związanym z promocją
– znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
– umiejętność administrowania stronami www
– umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
– dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
– łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z innymi ludźmi
– kreatywność i otwartość
– rzetelność, zaradność, obowiązkowość i zaangażowanie
– wysoka kultura osobista
– mile widziana znajomość języka niemieckiego lub innego języka obcego
– znajomość technik sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
– pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
– miłą i przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
CV ze zdjęciem i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: praca@iplus.com.pl