Wiosna już puka do naszych drzwi, słońce coraz śmielej zagląda przez okna. A to najlepszy moment na wiosenne porządki – również na stronach internetowych. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy ściągę, dzięki której z porządkami poradzicie sobie w mgnieniu oka.

1. ODŚWIEŻ LOGO
Logo każdej firmy wymaga czasem drobnego liftingu. Delikatna korekta znaku firmowego pozwala pokazać, że nadążasz za współczesnym światem, nie rezygnując z doświadczenia i tradycji. Odświeżone logo to świetna okazja do zaprezentowania się nowym klientom oraz pogłębienie relacji ze stałymi partnerami biznesowymi.

Dowiedz się więcej

2. ZAKTUALIZUJ TREŚCI
Dobrze napisany tekst to jeden z najważniejszych elementów – nie tylko na stronie internetowej. Sprawdź, czy treści na Twojej www są odpowiedzią na potrzeby dzisiejszego rynku i czy forma tekstu wpływa na lepsze wyszukiwanie ważnych informacji. Zwróć uwagę, czy tekst jest ciekawy i czyta się go dobrze, czy ilustrują go grafiki, ikony, wykresy lub zdjęcia.

3. SPRAWDŹ, CZY TWOJA STRONA JEST RESPONSYWNA
Responsywność to dziś już standard. Ilość osób korzystających z Internetu na urządzeniach mobilnych stale wzrasta. Jeśli zwykle oglądasz swoją firmową stronę na komputerze, weź do ręki tablet lub telefon i zobacz, czy na tych urządzeniach strona dobrze się wyświetla. Upewnij się, że każdy element strony można wygodnie obejrzeć na ekranie smartfona i że nawigacja nie sprawia żadnych problemów.

Dowiedz się więcej

4. ZAZNACZ SWOJĄ OBECNOŚĆ NA FACEBOOKU
Jeśli nie ma Cię na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz – ta zasada coraz mocniej zakorzenia się w świecie reklamy i PR. Fan Page daje olbrzymie możliwości budowania społeczności wokół Twoich działań, wzmacnia przywiązanie do Twojej marki. Dlatego jeśli jeszcze nie masz strony firmowej na tym największym portalu społecznościowym, załóż ją czym prędzej. Pamiętaj o regularnym publikowaniu wpisów, zdjęć, wydarzeń. Zintegruj stronę internetową z FB, żeby zaoszczędzić czas poświęcony na zamieszczanie treści.

5. ODKRYJ NOWE MOŻLIWOŚCI SOCIAL MEDIÓW
Fan Page na Facebooku już działa i stale zdobywa nowe „lajki”. Czas więc odkryć kolejne media społecznościowe, które pomogą w promocji Twojej firmy. Możliwości jest wiele: kanał na Youtube, Instagram, Twitter, Pinterest itp. Zobacz, która forma najbardziej pasuje do Twojej branży i zacznij działać!

6. ZADBAJ O IDENTYFIKACJĘ WIZUALNĄ
Wykorzystanie kolejnych form reklamy, aby skutecznie wpływała na rozpoznawalność Twojej marki, wymaga spójnej identyfikacji wizualnej. Sprawdź, czy Twoje materiały reklamowe (wizytówki, katalogi, ulotki itp.), strona internetowa, profile w mediach społecznościowych mają jednolity wygląd. Upewnij się, że odświeżone logo zostało zmienione na fakturach i pieczątce.

Dowiedz się więcej

7. WYPOZYCJONUJ SWOJĄ STRONĘ
Czy zdarzyło Ci się sprawdzić, jak wysoko Twoja strona pokazuje się w wyszukiwarce? Jeśli nie – zrób to od razu! Wpisz w Google słowa kluczowe dotyczące Twojej działalności i zobacz, jak wysoko pojawiasz się w wynikach. Pamiętaj, że przeciętny użytkownik Internetu bardzo rzadko zagląda do drugiej dziesiątki wyników i dalej. Skorzystaj z Google AdWords i remarketingu, aby poszukujący określonych produktów czy usług trafili do Twojej firmy.

8. SPRAWDŹ, CO U KONKURENCJI
Aby skutecznie działać na rynku, musisz się wyróżniać. Dlatego też warto wiedzieć, co robi konkurencja. Regularnie rób mały research. Odwiedź strony największych graczy w Twojej branży i sprawdź, co oferują swoim klientom oraz jakie rozwiązania promocyjne stosują. Zastanów się, czym Twoja oferta może odznaczyć się na tle innych, co możesz zaproponować klientom, czego nie znajdą gdzie indziej. Pomyśl, jak wyeksponować  tę różnicę i wprowadź plan w życie.

Realizacja powyższych punktów pozwoli Ci na ruszenie w nowy sezon pełną parą. Jeśli któryś z elementów sprawi Ci problem, pamiętaj, że w każdej sprawie możemy Ci pomóc. Skontaktuj się z nami, a na pewno z ogromną pasją i w pełni profesjonalnie przeprowadzimy Cię przez meandry reklamy, multimediów i Internetu!